årets lista,

Året 2010.
Alla ska svara på 2010's frågor för att få ett bra år 2011. 


ÅRET.
Hur har året 2010 varit för dig? - Alla tiders :)
Bättre än förra året? - Japp!
Har du träffat några nya vänner? - Ja, flera helt underbara :)
Någonting du aldrig kommer glömma 2010? - När Harry var tvungen att operera sig 3 gånger.
Vilka länder har du besökt? Lettland och Egypten ^^
Har du flyttat under år 2010? - Nepp.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Klart, har hittat flera stycken. Vore sorligt annars..
Isåfall vilken? - Kommer dock inte på nån såhär direkt.
Har du druckit alkohol? - Ja.
Har du rökt? - Nej,
Har du snusat? - Ja, men slutat helt med skiten.
Har du kysst en främling? - Hmm, tror inte det.


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2010? - Bäst!
Har du varit kär? - Upp över öronen :)
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Japp <3
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej.

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? -Nej.
Har någon i din släkt avlidit? - Ja.
Har någon i din närhet dött? - Även om vi inte stod varandra nära så svarar jag Ja på denna frågan.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Nej.
Har du varit i slagsmål? - Nej ^^

PERSONLIGT.
Har du gjort? - Tatuerat mig igen, och bytt frisyr ett par gånger.. Eller nått?
Har du skämt ut dig? - Usch ja, ett flertal gånger. Men man ju lever ju bara en gång, så vad fan! ;)
Har du ljugit för en vän? - Inte vad jag vet.
Gjorde du något som du aldrig gjort förut? - Ptja, bli med barn antar jag! <3
Har du varit ute en hel natt? - Jo.
Har du blivit tagen av polisen? - Nej,
Vad spenderade du mest pengar på? - Harry helt klart!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? -Ja.
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? -Ja.

JOBB&FRITIDEN.
Vart jobbar du? - IKEA restaurangen och på Mullsjö kommuns kostenhet.
Har någon varit elak mot dig på ditt jobb? - Nej :P
Hatar du någon på ditt jobb? - Haha, hat är ett stark ord. Men visst finns det de jag ogillar ;)
Har du gjort något framsteg? - Vetetusan ^^
Har du gjort bra ifrån dig på ditt jobb? - Ja självklart!
Vad har du gjort på din fritid? - Festat, rest lite, gosat med mina vovvar, lekt med mina vännor samt min pojkvän and so on..

V
ÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - Yes, flera stycken! :)
Har du förlorat en vän? - Nej de tror jag inte.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Njae.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej.
Har du ljugit för en bästavän? - Nepp.
Har du haft en relation med en vän? - Nej.
Har du många killkompisar? - Jag har dom bästa! <3
Har du någon vän som fått barn? - Sara fick little Tim!

Ser du fram emot 2010 ? - Som en dåre! <3



En sjukt svettig emma i 42graders värme framför massa döing gravar i luxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0