let me tell you about my life,

I'am working like a doooog.
Just so you know.

AJ! Vad ont jag har i mina fogar och min rygg efter denna arbetsdagen!
Men bara 8 timmar imorgon också sen är jag ledig i 2 dagar!!! Kärlek på det.
Tänkte lägga mig och somna till en film nu faktiskt.
Är så galet trött och har sån värk som jag bara vill sova bort också för den delen.
Nästa vecka så får jag iallafall mitt stödbälte, tror det kommer att underlätta mig en hel del på jobbet. Eller jag hoppas det iallafall.

Förövrigt så saknar jag Jonna, min lilla plommonfru ^^ (du kallar mig för gurka, så du får bli fru plommon, haha).
Har inte träffat kvinnan på evigheter! Men men, efter jul ska vi ses iallafall. Awesome! <3

Kvällens låt: Shwayze - Corona and lime <----- Sjukt skön låt. Älskar Cisco's röst!

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0