helg för alla utom mig,

Jaha. Idag är det fredag och det innebär helg och ledighet för alla utom mig.
För idag ska jag jobba fram till måndag. Visst ska jag inte gnälla för jag har faktiskt bara jobbat en dag denna veckan hittills. MEEEn, jag har icke mått bra. Sådeså.
Och de gör jag faktiskt inte riktigt ännu. Är så jävla trött och matt i kroppen. Dock har jag inte vart nått yr än idag som jag annars har vart veckan, så det är väl på bättringsvägen antar jag. Jäkla blodtryck som spökar.

Dessutom är jag depp för jag kommer inte kunna prata med min man på typ 2 dagar minst eftersom han lämnar sverige idag och beger sig mot panama. Kul för honom men inte för mig! ;)

Men men snart är det jul och framför allt den 22:e. LÄNGTAR!

Nu ska jag kirra lite käk innan jag sticker till jobb och ska göra julmat till alla pensionärer och barnfamiljer!
Tjingeling




Jag har en söt hund hemma iallafall! Kärlek till min fettoboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0