dan' före dopparedan',

Morsning korsning!
Har precis kollat på Green street hooligans med lillsyrran, lite av våran jultradition, att kolla på den dan före dan.
Men idag orkade vi inte se hela, för vi ville inte bli ledsna pga av slutet. Men fett bra film med världens snyggaste Charlie Hunam^^

Idag har jag inte gjort mer än att ligga i sängen eller städat och plockat lite.
Har haft så galet ont i mina fogar och mitt bälte har inte hjälpt. Men men :)
Har annars unnat mig både pizza, öl, passionsfrukt och godis ikväll. Och SJÄLVKLART drack jag en Carlsberg NON - ALCOHOLIC beer. Blev så sugen på öl, så tyckte jag kunde unna mig det eftersom de varken är farligt för mig eller herr bebis :) Och den är faktiskt god, så den kan jag rekomendera er som inte kan eller vill dricka akohol men är sugen på en kall öl ändå!

Nu sitter jag annars bara och väntar på att mor ska ropa och säga att det är dags för skinkmacka - HEAVEN!
Så gott med julskinka med senap på macka, dagen innan julafton :)

Sen i kväll blir det date movie med syrran så jag kan få se min älskade katt scen som är med i den filmen. Hahaaha, börjar skratta bara jag tänker på det! :D
Sen evetuellt, om jag orkar sagan om ringen också! Kollar alltid på alla dom filmerna runt jul. Mina favvooos!
Dock tycker min pojkvän att dom är dåliga?!? SCHALLÅ!!!!??
Påtal om min pojkvän, så antar jag att han har det fint som snus i panamá. 35 graders värme och massa alkohöööl.
Men jag tycker han kan komma hem snart, typ 2 veckor kvar.

Men men, GOD JUL! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0