Ingen sömn, inget liv..

DIG
1. Fullständigt namn? Emma Marie Anita Axell
2. Exakt ålder? 20 år och ett halvt är väl rätt exakt..
3. Var bor du? Shitlake
4. Bor tillsammans med? La familia
5. Husdjur? Harry min egna pomeranian och sen har mor 2 chihuahuor också, men jag ser dom som mina med:P
6. Färg på ditt hus? Blå/vitt
7. När är du född? 28:e Februari 1990
8. Linje på gymnasiet? Gick Djurvårds linjen på naturbruksgymnasium
9. Vilket år tar/tog du studenten? 12/6-09 <3
10. Något jobb? Restaurangen på IKEA och inom kostenheten på Mullsjö Kommun
11. När gick du upp i morse? 10.12
12. När ska du sova ikväll? När John Blund kommer på besök.
13. Duschat idag? Klockan är över tolv så nepp.
14. Kramat någon idag? Ja, harry :)
15. Pussat någon idag? Japp, alla dogsen
16. Vad har du ätit idag? Macka, körv med mos och sen bullar
17. Dagens klädsel? Just nu har jag bara på mig trosor och en hoodtröja som de står Hv 71 på, haha!
18. Dagens pinsamhet? Fick en bubbla i halsen när jag pratade med en kund och då var jag tvungen att säga "Jag har en bubbla i halsen, aaaah!"
19. Dagens sötnos? Erica :)
20. Dagens roligaste? Hmm.. När jag såg filmerna som robin lagt upp på mig på facebook när han smygfilmat mig. Dom var lite kul ^^ 

SOCIALT
21. Har du många vänner? Ja, många fina killkompisar och få underbara tjejkompisar :)
22. Hur många har du kysst? Seriöst, tappade nog räkningen när jag var 14-15 kanske?
23. Vem kramade du senast? Harry bebis :)
24. Hur många har du haft sex med? Jag är oskuld!
25. Hur många har varit otrogna med dig? Jag vet inte.. Vet dock 2 stycken i efterhand.
27. Har du pojk/flickvän? Vet faktiskt inte.
28. Vem pratade du med i telefon senast? Johan
29.Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Från Robin "Fan vad tråkigt! Speciellt när du e så fäst vid han.:( Kolla på andra filmen så blir du gladare"

FAVORIT
31. Film? Har så himla många :)
32. Låt? Har så sjukt många favoritlåtar. Hur kan man bara ha en?
33. Mat? Allt utan sånt med havsdjur eller nötkött brukar vara gott:P
34. Dryck? Vatten och Öl.
35. Färg? Blå
37. Stad? Göteborg
38. Land? Som jag besökt så är det nog Thailand
39. Ämne i skolan? Var väl djurparkskursen
40. År? -08 var ett fint år :)

SENASTE
41. Personen du tänkte på? Mormor
42. Personen du kysste? Johan
43. Gången du spydde? I somras, to much alcohol
44. Gången du grät? I går
45. Pizzan du åt? Var en viking pizza
46. Gången du var i Göteborg? I helgen :)
47. Gången du var i Stockholm? När jag och Kajsa skulle åka till egypten och hem därifrån. Annars var det när jag och Jonna var där uppe -09 och jag skulle hälsa på Jonnie.
48. Gången du var full? I fredags
49. Gången du var hög? Var kul
50. Personen som såg dig gråta? Mamma

ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? HUND
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Båda! Först festa, sen hem och mysa!
54. Tv-spel eller datorspel? Urk inget.
55. Singel eller upptagen? Upptagen
56. Hångla eller pussa? Båda samtidigt! ^^
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? Helgon
58. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad såklart
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Paradise Hotel
60. Svart hår eller blont? Svart
61. Blåa ögon eller bruna? Bruna
62. Choklad eller lakrits? Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Cola
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Randigt eller prickigt? Prickigt
68. Älska eller älskas? Båda, samtidigt!
69. Leva eller dö? DIE MOTHERFUCKER DIIIE!!!!!!!!... Leva såklart?

ANTAL
70. Personer du älskar? Många
71. Personer du hatar? Hata är ett väldigt starkt ord ;)
72. Pojk/flickvänner du haft? Typ 5 om man räknar lite seriösare
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmar? Oj, tror de är typ minst 5. Äcklig jag var då.
74. Glassar du ätit på en dag? Många.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Har inte kunnat gå på en endaste :'(
76. Gånger du haft minnesluckor? Minns inte ^^
77. Gånger du varit hög? Vetetusan
78. Personer du saknar just nu? Mormor och Johan
79. Gånger ditt hjärta brustit? Ett x-antal gånger

VEM
80. Vill du kyssa nu? Johan såklart
81. Ska du träffa imorgon? Det märker jag :)
82. Sjöng du senast för? Mig själv
83. Hade du senast en msn konversation med? Robin
84. Spelade du tv-spel med senast? Hmm.. inte den blekaste
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Johan
86. Vill du kasta en sten i huvudet på?! Alla brats
87. Förtjänar att dö? Alla som har dödat någon utan anledning
88. Är söt? Mina hundar
89. Vill du sova med inatt? Johan

VAD
90. Gör dig glad? Vänner, dogsen, alkohol, pengar och sol typ
91. Gör dig ledsen? Massor
92. Vad vill du helst göra nu? Sova! JOHN BLUND KOM NU!
93. Önskar du att du slapp göra? Raka mina ben, armhålor & muffen
94. Vill du ha nu? Egen lägenhet och ny bil
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? En bil, en resa, en plasma tv och en hund.
96. Längtar du till? Tills den dagen jag kan flytta hemifrån
97. Tycker du om dina betyg? Nej.
98. Ångrar du i ditt liv? Olika val man har gjort i livet.
99. Är det bästa som hänt dig? Balder och Harry är faktiskt de bästa som hänt mig :)
100. Hur mycket är klockan? 01.40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0