Yesterday was a good day!

Hej folket!

Fasen vad gott att solen lyser igen och de börjar bli vårväder igen. För fasen alltså, gårdagens väder var ju helt jävla sjukt!

Förövrigt är mitt huvud jäkligt tungt idag och illamåendet är inte allt för långt borta.
Uuuh. Men det är väl som jag brukar säga, man dricker ju bara för att få baksmällan. Själva fyllan kvittar ju! ;)

Igår var ju Isabelles 2o års dag! Och den ville vi vänner självklart spendera med henne! :)
Först kom Kajsa hem till mig och så tog vi en promenix med hundarna i värsta hagelstormen och sen tog vi oss varsin kopp kaffe innan vi åkte och hämtade Issa. Vi åkte raka vägen till systemet och handlade bärs till kvällens match. Sen åkte vi till affären och köpte nacho chips, salsa, avokado och sen kladdkaka, grädde och lite annat smått och gott. Sen åkte vi hem till Issa och fikade och hade det trevligt. Sen kom även Sara och Jonna! :D
Sen innan matchen började så gick Issa och Sara för att lämna Ellie hos hennes Morfar så hon kunde få en lugn och rofylld sömn, vilket hon inte hade fått hemma, haha! :)
Medans Issa var borta fixade vi quaccamole och dukade upp bärsen och sådär.
Matchen gick ju som den gick, spännade som fasen dock!  Under kvällen så flödade ölen, musiken och snacket.
Riktigt bra och trevlig kväll med andra ord! :)

Idag skulle vi egentligen köra på det igen och även ha tequilarace, meeeeeeeeeeen det skiter vi i tycker jag. Hahaha och det var jag visst inte ensam om att tycka för alla hade rätt tunga huvuden idag! :P
Men matchen ska vi se iallafall, den kommer bli en riktig rysare.

Men men, nu ska jag slänga i mig lite mat och sen gå ut och gå med mina vovvar.
Sen ska jag nog gå till affären och köpa glass eller nått^^

7 dagar kvar idag!?

Dagens låt: Lars winnerbäck - Kom <---------

/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0