Vanliga tisdag,

Hej på er!

Sitter här och lyssnar på lite soft musik och väntar på att jag ska få ner någon film som jag ska kolla på ikväll.
Är ju ledig imorgon, så då kan jag vara uppe sent utan att behöva oroa mig för att jag kommer att vara dödstrött ^^

Jobbade idag i linen igen, Eva har sagt att det är där jag passar bäst och att jag kommer få jobba mycket där i sommar. KUL!? ;O
Men det var lugnt och trevligt på jobbet idag, så det var ingen pärs direkt :) Dock skulle typ 10 dryga och fulla stockholmare stöta på mig och hålla på, ville bara spy på dom för att dom var så jobbiga.
Men man var ju tvungen och hålla masken och vara trevlig och klämkäck mot dom, medans Mackan stod bakom mig och skrattade, snäll jobbarpolare man har ^^

Sen när jag körde hem idag så lyckades jag köra i 120 km/h igenom hela göteborgsbacken, fan vad jag gillade min bil just då! :D
Han har börjat stiga lite i mina ögon nu när jag har fixat till han såhär till sommaren. Vi får väl se om jag tar och säljer min lilla black bullet eller behåller honom över sommaren.
Är ju galet sugen på en gammal 60-talare nu till sommaren, men det får vi ju se hur det blir med den saken :)

Annars idag har jag inte gjort allt för mycket idag förutom att jobba då.
Eller jag ringde ju till min älskade Farfar för att höra hur det var med honom, kommer få reda på mer imorgon och hoppas självklart på det bästa! <3

Nepp, nu ska jag nog ringa ett samtal och sen lägga mig och kolla på film.
Blir nog en snyftis ikväll efter att jag kollade på Hooligans 2 igår. 1:an är mycket bättre när det gäller handligen och skådisarna osv, men 2:an har mycket mer brutalt våld om man gillar att kolla på det ^^

Kvällens låt: Göteborg - Perkele <----------------


/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0