Splish splash,

God dag mina damer och herrar!
Lovley day today!

Sitter ute på altanen nu och myser lite med mina vovvar, vi kom precis in. Har vart ute och solat och lekt lite ute på trädgården :) Haha, Harry är verkligen galet sugen på att hoppa i poolen!
Men det får han vänta på tills vi har får hem den nya, nu tills i sommar. Jäklar, jag tror han kommer att använda den flitigast av oss alla i familjen, min lilla badtokiga bebis, han försökte senast bada i dammen i skogen idag. Lyckades bara doppa halva sig! :)

När vi ändå är inne på hundarna så kan jag berätta för er att dom stenhårt tror att dom är koprofager. Det är fan as jobbigt och äckligt! Alltså, dom tror att dom är skapta som en kanin, dvs att dom kan äta bajs ;)
Man vill ju inte pussa på någon som har käkat bajs direkt, det är way to nasty for me!
Dock äter som inte sin egen skit iallafall, utan mest vilt och kattbajs. Men det är lika äckligt för det.

Idag har jag annars jobbat lite, fast på kommunen denna gången. Lika trevligt och slappt som vanligt! :)

Snart tänkte jag lägga mig ute med laptopen och kolla på nån film och sen efter det packa tills imorgon.
Ska ju som sagt ner till skåneland :)
Efter jag har gjort det så ska jag nog ner till systemet och köpa några bärs för att sedan avnjuta dom till hockeyn i kväll! Ååååh, kommer bli galet spännande! :D
Men Hv ska allt ta dom jäklarna, hoppas knull-Tedis kommer sätta några mål! Hahaa:D

Igår var jag förövrigt hemma hos Silla och myste lite, vi drack kaffe och käkade glass på hennes lilla uteplats på hennes baksida. Och bebisen sparkade så fort jag sa nått som var äckligt, hahah! :)

Nepp, nu ska jag ut på trädgården igen! :)


Dagens låt: The proclaimers - I'm gonna be (500 miles) <-----------


/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0