Långfredag = påsk!! <3

God morgon gott folk!

Vaknade för nån timme sedan,dåligt av mig. Men jag var faktiskt hemma hos sara igår och påskmyste till klockan halv två eller nått sånt. Så det var därför jag gick upp sent.
Eller iofs, jag går upp sent varje morgon, haha! :P

Nej men lite kort om igår. Hade det galet trevligt! :)
Jag, Kajsa och Silla käkade prinskorvar och skit, drack påskmust och glufsade i oss massa godis. Vi kollade på tv och film och sen snackade om allt möjligt i flera timmar i hennes söta,prickiga lilla kök.
Det var så mysigt och trevligt och kändes typ som när vi var 13 igen och skulle sova över :P
Kajsa ska till götet idag och Silla kan ju inte direkt gå ut på krogen höggravid så det var därför vi myste lite igår :)

Mina planer för idag är att jag ska hem till James vid 6 tiden och så ska vi förfesta hemma hos honom och även få besök av skåne pågarna! Har inte träffat dom sedan förra sommaren, så ska bli kul att få träffa dom igen! :D
Sen ska vi in till stan och möta upp Johanna och två av hennes killkompisar och sen efter det blir det nog till att dra till ztyle för att lyssna på rock'n'roll och bugga lite och sen gå vidare till Bongo för att lyssna på lite hardcore.
Det är ungefär så vi har planerat det, eller jag mest! ;)
Men på fyllan kan sånt ändra sig snabbt, ehehe!

Förövrigt - FAN vad bra jag är på att luras! :D
För er som inte scrolla ner på det senaste inlägget och såg att jag skrev att det var ett aprilskämt så vill jag bara göra klart för er att jag INTE är gravid! :D
Lättlurade jävlar, hahaha! :D
Fan så mycket gratulationer som jag fick igår, fick jag inte ens när jag fyllde 20!
Och det roligaste av allt är att det spred sig som en löpeld i Mullsjö, fan vad jag älskar att bo här i bland! Hahahahaha :D

Nej, nu ska jag duscha och fixa till mig inför kvällen! :)


Dagens låt: Jimi Hendrix - Purple Haze <----------------


/ emma




GLAD PÅSK! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0