Half dead,

Hej.
Eller god natt kanske jag borde skriva. Ska fan sova nu.
Är rätt schleten efter dagens arbete. Lönedag och så gick vår diskmaskin sönder, dom fick inte igång den på 4 timmar. Så det blev massa extra arbete för oss alla i restaurangen.
Men det gick nog rätt bra och stänga för min del ändå. Eller  jag tror jag fixade allt?
Märker jag ju imorgon, ska ju öppna linen då.

Sjukt väder när jag körde hem från jobbet idag med.
Först en trevlig vårkväll och sen blev det hagelstorm och sen snöstorm.
What's up Mothernature?

Bra kväll igår med Kajsa och Jonna.
Hejja HV BLÅÅÅÅÅ!
Fan vilken match alltså, ruggigt spännande var den.
Och imorgon händer samma sak efter jobbet då,kolla på matchen med tjejerna, och den lär väl vara lika intressant den :P

Nepp, nu ska jag sova.
Min kropp värker, eller ja. Mina leder. As usual.

Nighty night!

/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0