Don't blame me on the....

Hej på er!

Orkar egentligen inte skriva. Men jag gör det ändå ;)

Igår jobbade jag hela dagen och kvällen på Ikea, stängde ju som sagt. Gick bra, men det var bara för att AK var så himla snabb och effektiv och sen hade vi inte alls så mycket att göra heller :)

Sen när jag äntligen var hemma i Mullsjö så passade jag på att svänga förbi mitt gamla jobb för att snacka med mina gamla jobbarkompisar och få höra lite skitsnack och se hur dom hade det och sådär.
Åhååå vad jag saknar dom alltså! :( Inte själva jobbet då, det kan ju kvitta. Men mina gamla jobbarkompisar!
Nu inser man verkligen hur kul ihop vi hade när vi jobbade! Var iallafall så kul att se dom och tjöta lite och sen var dom så gulliga och sa att dom saknar mig jättemycket och dom tyckte det var kul att det går så bra för mig på det nya jobbet, typ att jag har blivit erbjuden att få börja kocka på IKEA fastän jag inte har kockutbildning osv :). Men jag tackade ju nej det, men ändå.. :P

Sen när jag väl var hemma la jag mig och kollade på Inglorious Bastards och försökte somna efter det.
Men det var ju lögn i helvete! Hade verkligen en pissnatt! Låg och kallsvettades, hade feber, huvud & magvärk och sen spydde jag med. Fy fan, det var inte kul alltså.
Men sen nu framåt eftermiddagen har nästan allt försvunnit igen. Undra vad fan det var för skit jag har fått i mig liksom?
Men men annars idag har jag fixat en hel del i mitt rum, städat min garderob och bytt lakan och sånt i sängen och kammat mina mattor, tvättat och lagat mat. ;P

Men men.. Ikväll blir det lugnt. Lika bra att vila upp sig när man är ledig.
Ska inte jobba förens på fredag, ska dock stänga då. Och sen ska jag öppna på lördag och söndag.
Buh. Jag kommer vara så jävla död på söndag kväll!

Hoppas förövrigt att jag kan få flyga på torsdag!?:O
Annars kommer ni få läsa om ett blodigt självmord i tidningen på fredagen.
För dom 10 dagarna skulle bli min enda semester liksom..

Nepp. Nu ska jag fixa med tvätten!

Dagens låt: Jimi Hendrix experience - All along the watchtower <---------

/ emma



Gulliga apor på Helsingborgs Tropikarium :)
Som förövrigt fick springa fritt, vilket jag tyckte var jättekul! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0