Teenage dream ,

Hej.

Sitter och lyssnar på musik och tar det lugnt. Har haft bajsont i magen halva natten och hela dagen.
Mindre kul.
Så idag ska jag bara ta det lugnt, sen blir det ju jobb som vanligt i kväll.

Patrick Swayze är död efter 2 års kamp mot cancer. Usch, det är sorligt tycker jag :(
Så i veckan ska jag kolla på Dirty Dancing och Ghost för att hedra hans minne.
Alla riktigt bra skådisar och sångare dör alldeles för tidigt, undra varför det är så?
Med kändisskap kommer död eller vadå?

Men men, helgen var förövrigt riktigt bra! :)
Jobbade i fredags och sen på kvällen var det myskväll med familjen. Haha, kollade på nån asdålig brasiliaskfilm som gick på 1:an. Men vi kunde inte sluta titta på den, helt sjukt var det ^^
Sen på lördagen var det dags för utgång med Jossan och Sara, vi skulle ha en sista kväll med Jossan som sticker till New York i 13 månader om 2 veckor. Först drack vi lite hemma hos mig, sen åkte vi in till stan och gick på Bongo, vi käkade nachotallrikar och drack öl,cider, mojito och tequila. Så vi vart ju lite dragna :D
Träffade även massa folk på bongo som jag inte har pratat med på år och dar. Sen bestämde vi oss för att gå vidare till waffis och påvägen dit stannade vi vid frälsningsarmén som bjöd på raggmunkar (vilket var de bästa fyllekäket på länge), sedan fick vi lyssna på kristen live musik medans vi åt. Fast Sara snodde en gura och började lira lite rock'nroll istället, hahah! :D
Sen på waffies träffade vi massa skinskallar som vanligt som vi snacka med och när vi hade tröttnat på dom så drog vi till chicki mama och käkade. Sen åkte vi hem ^^
Sen söndags så åkte jag till falköping för att kolla på bil, sen mattsvart 244 med rosa ränder. Skit frän verkligen, ville verkligen ha den. Men jäääävlar vad seg den var i körningen! Fick ta i för kung och fosterland när jag skulle styra. Så fick tyvärr säga att jag inte kunde köpa den :P Kunde inte ens parkera med den, haha!
Jaa, så de var väl helgen de :)

Veckan framför mig innefattar massa jobb. En dag ledig, på fredag. Får väl försöka passa på att åka in till stan och shoppa lite då eller nått :)

Nej, nu ska jag ut och gå med hundarna!
Påtal om hundarna, min hund bet sönder halva min mobil idag. Gud vad glad jag var på honom då!

Dagens låt : She's like the Wind - Patrick Swayze <----------

/ emma



Jag och Jossan på Bongo, ser ju vuxna och nödiga ut ^¨


Haha där vid frälsningsarmén var de. Silla, Jossan och Jag! <3


När sara skulle sno mannens gura och börja lira lite själv ;)


Min hund ser ut som världens fulaste hund när han är nybadad, skabb!


Fast han är rätt söt sen när han väl har torkat och fått på sig finkläderna och skorna, eller hur? ;)



Kommentarer
Postat av: sara

Snygg blogg! Leopard is the shit...;)

2009-09-16 @ 11:37:49
URL: http://misspinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0