Ramonesramonesramones!

Hellu :)

Sitter och lyssnar på Ramones, spelar så högt att det skakar i hela villan.
Dom kommer alltid vara bäst. Snabb och glad musik, med en sångare med unik röst.
Yes, dom var det första och bästa Punk/rock bandet genom tiderna och ingen kommer någonsin slå dom!

Mene, helgen har vart mys.
Har jobbat en del men även hunnit med att mysa med görlsen och Harry-Barry.
I fredags var jag ledig och lekte med Sara och Jossan, vi kollade på kult filmen Handen som gungar vaggan och så käkade vi onyttigt och snackade en hel massa. Sen sov Jossan över med, så jag slapp sova med alla spöken ^^
I lördags gick de finfint, allt gick enligt mina planer så jag kunde till och med skicka hem en diskare tidigare :)
Sen på kvällen mös jag och Jonna med äckligt godis och öl. Marmeladkulor kommer jag aldrig lära mig äta, sådeså.
Och igår jobbade jag aset av mig, men de gick fint ändå. Sen när jag kom hem hade familjen kommit hem från Halmstad, Harry hade fått nya matskålar och en ny säng. Jag fick mig även en topp och ett par brallor. Hur chillbrill som helst! :)

Idag sov jag och Harry länge! Hur skönt som helst, behövdes verkligen! :D
Sen i kväll blir det bio med C, vi ska se Gamer. Hoppas den ska vara bra, Gerard Butler spelar ju huvudrollen så den bör ju vara okej ;) Grawor...

Mene nu ska jag pilla med lite andra grejor!
TJINGELING!

Dagens låt : Ramones - Califorina Sun <---------

/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0