Lay Lady Lay ,

God dagens!

Sitter och knarkar en blandning mellan The National och Bob Dylan.
Så äckligt jävla bra! Allt som har med dom att göra är bra.
Kan inte få nog av dom idag helt enkelt! :)

Idag är jag faktiskt lite trött, andra natten i rad som jag inte har fått sova ordentligt tack vare min hund.
Han mår inte bra i magen om man säger så. Har fått springa ut med honom minst 2-3 gånger per natt och sen klockan 8 så vill han inte ens försöka sova längre utan då ska han upp och dampa runt i huset. Så har väl sovit max 4 timmar på två nätter och sen jobbat på de, underbart! ;)
Och dessa gaser han släpper av... PUH, säger jag bara! Att något så litet och sött kan släppa väder som inte är av denna värld är bara helt sjukt. Man dör nästan, man måste verkligen kippa efter andan. Haha!
Men men nog pratat om detta! ;)

Sen sist jag skrev, så har jag jobbat, vart lite ledig och passat på att gå ut och sen lekt med Jonna.
Men nu är jag inne på min tredje jobb dag för denna veckan, allt har gått fint hittills.
Fast igår var dock ett helvete, allt var lugnt och så. MEN, min chef var så gullig och tvingade mig krypa runt på alla fyra för att skrubba bort gammal tejp/lim som har suttit nere vid listerna, det har suttit där sedan dom byggde upp stället. Så ni kan ju fatta att det satt skit hårt!
Fy fan vad jobbigt det var och jag kände mig ju verkligen extremt sexig! Not.
Väntade bara på att någon äcklig "Anders-Eklund-chaffis" skulle komma bakifrån och jaaa... Hahah, nej skämt o sido, jag är dryg ^^

Planerat för veckan är väl jobb, är dock ledig på fredag. Vet inte riktigt vad som ska ske då. Antingen ett besök hos frissan eller hos glenn. Sen blir det några öl med mi amigas på kvällen ! :)
Är också bjuden på kräftskiva hos Jonny på lördag, men eftersom jag jobbar både lördag och söndag 13-20 plus att jag är ensam hemma med Harry är jag inte så taggad på det.
Men men vi får väl se hur det blir med den saken :)

Det finns fyra sorters människor i världen: de älskande, de ärelystna, de iakttagande och de dumma. Lyckligast är de dumma!


Dagens låt: About Today - The National <-------




Lägger upp den minst hemska bilden från i lördags då jag och Kim var ute.
Rolig kväll var det iallafall :)



Så ser han ut varje gång jag lämnar honom på uppevåningen för att gå ner för trappan.
My little faggot :)



/ emma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0