I have my up's and down's...

Hej.
Sitter och lyssnar på Sunrise Avenue - Fairytale gone bad. Så bra, och så sann text.. Love it!

Kom hem från jobbet för en stund sen, hade en hel del att göra idag. Men de fixade jag och Nattis finfint som vanligt!
Men det har visst märkts att jag har vart borta från jobbet ett par dar.. En av mina favorit stammisar kom och frågade mig varför jag vart borta från jobbet så länge och om jag skulle jobba som vanligt igen och att de var skönt att se mig osv. Så söt är han, lilla Folke :) Även två andra frågade mig liknade frågor, så ja jag är nog mer uppskattad på jobbet än jag tror :)

Annars idag så har jag fått väldigt mycket gjort!
Först har jag träffat och myst lite med Silla, vi fikade på Landhs konditori och pratade massa. Sen följde hon med mig till banken, (så nu har jag äntligen kirrat visakort, telefon och internetbank! vuxenpoäng här va!), sen så var hon med när jag sålde min bil. Min köpare från Norrland (som jag förövrigt inte trodde skulle komma) kom idag och hämtade min lilla Eggbert! Hur trevlig snubbe som helst! Jag fick till och med 5 stora och fina rosor av honom. Trodde jag skulle dö av skratt där. Han ville "tacka mig för att jag hade hållt bilen och inte sålt den till någon annan". Gullig gest :)
Så ja, nu kan alla andra killar slänga sig i väggen ett tag ;)
Men men, efter att vi hade sålt bilen så åkte vi hem till mig och träffade Jonna och Jocke (trodde jag skulle dö lite till). Sen så kom Jonna hem till mig och visade upp sin söta lille kisse som hon har skaffat sig.
Harry gillade honom jätte mycket, han pussade honom och var så snäll så! Dock var det där inte så ömsesidigt! ;)
Sen efter ett tag drog sig både Jonna och Silla hem till sig och jag drog till jobbet.
Så idag har det vart en riktigt bra dag! Tack alla ni som förgyllde den!

Förövrigt så måste jag bara tillägga att jag har världens bästa familj.
Älskar dom. Älskar er, ni är bäst!

"Bosses höna värper så det döna!"

Kvällens låt : Tracy Chapman - The Promise <---------

/ emma





Min lilla havrefrasse :)



Mina fina rosor jag fick idag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0