Farväl, älskade Mormor! <3

Jag kan inte fatta det. Eller ingen som kände dig kan nog göra det.
Du är borta, du finns inte mer. Eller inte i livet iallafall..
Jag vet att du finns omkring oss och jag vet att du kommer alla vaka över oss, alla dina kära.
Du kommer bli en underbar skyddsängel!

Jag orkar inte skriva om det, inte än iallafall. Det gör för ont.
Det gör så fruktansvärt ont i mig, det känns som om mitt hjärta har gått sönder i tusen bitar.
Jag känner mig så jävla tom.

Folk kan uppfatta mig som känslokall eftersom jag inte vill prata om det, eller för att jag kanske jobbar eller hittar på saker med kompisar eller för att jag inte gråter öppet.
Men så är det verkligen inte. Bara så alla vet.
Jag gråter inombords och jag gråter som en unge när ingen ser på.
Jag klarar bara inte av att göra det inför folk helt enkelt, varför vet jag inte.

Ser inte framemot nästa torsdag. Det är då begravningen är.
Det är nog då jag kommer att insé att allt jag har kvar av dig är minnen. Har verkligen inte insett det än, det är som att min hjärna inte vill fatta. 
Men som sagt kommer iallafall ha många fina och underbara minnen ihop med dig som jag kommer att bära med mig hela mitt liv <3

Blä, orkar inte skriva mer idag..

Kvällens låt : Takida - Reason to cry <---------------


/ emma






Gjorde denna igår.
Min hyllningstattoo till dig Mormor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0