YOU SPIN MY FUCKING HEAD RIGHT ROUND

GAH! Vad arg jag är i kväll.
En dag som har varit så mysig och bra har slutat i en extremt jävla förbannad emma.
Jag vet att jag inte ska bry mig. Men man blir förbannad och besviken.
Jävla idioter det finns här i världen!


Två små tips till alla idioter där ute i världen, om alla följde dessa så skulle de bli sååå mycket bättre ute i världen.

1. Har ni några problem med någon speciell person, ta det direkt med den istället för att springa runt och snacka bakom dennes rygg. Det är bara fegt och jävligt onödigt!
Säg vad du tycker och tänker.
Ta tag i dina problem helt enkelt. Det blir lättare att lösa dom då..

2. Ta inte folk förgivet, det räcker med ett litet tack eller dylikt för att man ska känna sig lite uppskattad.
 För rätt som det där så har ni sumpat sista chansen och så är dom borta!
(för jag pallar inte riktigt mer, jag orkar inte bara ställa upp och inte få nått tillbaka).


Nu tänker jag bara skriva lite kort om vilka som betyder extremt mycket för mig, hoppas att ni läser det. För er som känner mig så vet ni att jag har svårt att uttrycka känslor, så nu skriver jag ner de jag tycker :)
Dock vill jag inte att ni ska prata om det med mig ;)

Mamma & Pappa - Ni är bäst på alla sätt och vis! Eller mja inte när ni är vronga, men annars så!
Jag uppskattar verkligen all hjälp jag får av er även om jag inte visar det. Men tro mig det gör jag! :) Älskar er <3

Carro - Bästa storasystern ever, du är min förebild och kommer alltid att vara det. Behöver inte ens säga mer, för alla som känner dig vet hur jävla bra du är och förstår nog varför jag känner som jag gör :) Älskar dig! <3

Erica - Även om vi bråkar en jävla massa hela tiden,  såååå tycker jag om dig :) Men bara när du är snäll ;) Älsk på dig! <3

Jonna, Sara och Kajsa - Bästa vännerna ever. Vi har hållt ihop mångamånga år och fler ska det bli! Alla vi är så himla olika, det är nog det som gör att vi passar så bra ihop tror jag. Vad vi än gör ihop, vare sig det är myskväll eller en vild utekväll så har vi kul ihop! Ni får mig alltid att skratta!
Jag kan i princip berätta allt för er och jag hoppas att ni känner detsamma för mig :) Älskar er allihop lika mycket! <3

Mormor - Även om du inte finns mer så ska du veta att du betyder extremt mycket för mig och det kommer du alltid att göra. Alla minnen ihop med dig kommer jag alltid bära med mig och berätta vidare för att jag vill att alla ska veta hur underbar du var.
Även om du gjorde mig besviken i bland så ordnade du upp det ganska snabbt igen eftersom du alltid fanns där och ställde upp för oss alla vad det än gällde. Plus att du alltid accepterade alla för det dom var, du gjorde inte skillnad på någon och du gav alla en chans.
Saknar dig och alla våra sova över kvällar hemma hos dig! :( Älskar dig, mormor! <3

Farfar - Ser upp till dig och det har gjort ända sen jag var liten. Alla vet varför, du är mannen som talar med hundar enligt mig. Och jag vill bli lika duktig på hund som du! Sen är du alltid så himla snäll också, mot allt och alla.  Och jag hatar när vissa släktingar ska snacka skit om dig, för kan dom inte se hur enormt kärleksfull och snäll du är kan dom fan gå och gömma sig där inte solen lyser. Och även om du inte gillar mina tatueringar och sådär så tror jag du gillar mig ändå ;) Älskar dig farfar <3

Charlie, Treo, Casper, Birk, Balder, Dino och Harry - Ni kommer alltid ha en extremt stor plats i mitt hjärta. Men ni vet att jag älskar er, för ni är dom ända jag kan visa kärlek för :) <3

Mja, nu fick jag skriva av mig lite...
Blev inte så argt inlägg som jag trodde att det skulle bli. Blev extremt gay. Inte likt mig :P Jag skämms.. hehe! ;)

Kvällens låt : True Colours - Cyndi Lauper <-----------


/ emma





Kan man göra annat än älska Converse?


Var som sagt hos Mormor idag och satte dit rosor och tände ljus :) <3


Min lilla fåååård! :) Sen jag fick hem den har jag fixat nyklädsel, nya mattor, nya kapslar, tonat rutorna och rollat den mattsvart.
Såååå nu tycker jag om den och den faller mig precis i smaken, min perfekta lilla vinterbil! :)
Dock ska jag fixa lite nya lysen in och utvändigt och sen blir det lite nya grejer under huven med, men det skriver jag om när jag har fixat de :)


Ett styck jag precis innan jag skulle åka till mitt "underbara" jobb ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0