Death proof ,

God kväll!

Har precis kollat på både den senaste Johan Falk rullen och sen även den senaste Wallander filmen. Båda filmerna var bra, dock blev jag lite putt över att Joel Kinnaman a.k.a Frank Wagner inte var med i Johan Falk filmen ;(, heh!

Förövrigt så har jag bara tagit de lugnt med C och Harry idag, vi har mest vart sega och antingen lekt med Harry boy eller kollat på tv typ :P
Annars igår så kollade vi på lite roliga filmer och lagade lite käk och hade det trevligt. Dock blev det lite scary på natten när vi skulle sova och Harry började kolla mot sovrumsdörren och morrade som en besatt. Hahha, blev skiträdd så jag började "nervös-skratta" som bara den :D
Huset han bor i är från 50-talet, plus att han har ett slags panicroom på sin toa som det ligger typ ett par gamla skor från 50 talet i och en gammal korg typ. Så vi trodde att de var ett spöke som kom och ville ha tillbaka sina saker eller nått ;)

Hopp snart är det en ny vecka igen. Jämnvecka. Det villsäga en jobbarvecka. Har en dag ledigt - wiiihoo! :O
Usch, ser inte fram emot de direkt. Men men är man white trash som måste jobba så är man ;)

Men iallafall igår såg jag Quentin Tarantinos Death proof förförsta gången och den var väl sådär faktiskt. Vissa saker var skit bra med den och andra sämre.
Bilarna i filmen var ju alla tiders och jag fick en idé om att lackera den där döskallen som den mattsvarta Novan har på huven i filmen. Hade vart grymt snyggt tror jag :D
Så vi får väl se hur de kommer bli med den saken. Måste fixa lite grejer under huven först och främst, så att den kan börja gå lite bättre :) Men Mor & Far var och köpte delar idag åt mig, så det är snart fixat tack vare min händige fader ^^

Nej, nu tänkte jag lägga mig i min säng och dricka thé och kolla på nån film. Fryser som fan i detta kalla hus vi har. Tack och lov för en uppvärmd säng! :D

Kvällens låt: Dave Dee Dozy Beaky Mick & Tich - Hold Tight <-------------

/ emma



Min lilla coccosbjörne <3



Eftersom jag fryser så mycket nu lägger jag upp denna bilden som
man ser vår bastu på. Då blir jag allt lite varmare, hoho ^^



Så tänkte jag att min bil skulle se ut i framtiden.
Men ska nog skippa Death proof texten ;)



Förövrigt så saknar jag Balder! 
Jag saknar hans och mitt mys av hela mitt hjärta! Min prins <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0