Uppsagd ,

God kväll på er!

Sitter och lyssnar på musik och tar det lite lugnt nu. Ska strax ut med vovvarna och sen kolla på tv och mysa med familjen lite innan jag ska iväg till Habo. Ska vara nere vid garaget vid 23, sen åker jag och Totte direkt till Haga och lastar på gods och hämtar scannern osv sen drar vi upp till Örebro och sen vidare på vår runda..

I går natt när jag åkte med fick jag köra budbilen förförsta gången och den var faktiskt riktigt skön att köra :)
Dock var det läskigt att köra för det var sån sjuk tät dimma, man såg max 10 m framför sig liksom. Men men...
Och när vi ändå är inne på jobb så sa jag upp mig från VIP idag, så slutar där om 1 månad.
Sen blir det bara Hit & Dit för min del!
Gött med lite förändrig i vardagen faktiskt :)

I veckan blir det bara jobb som gäller, sen även ett besök hos optikern (dags att kirra nya glajjor känner jag), sen tänkte jag shoppa lite. Och kanske en liten lugn utekväll på lördag, får se om jag orkar dock! :D
Mjaa, så det är väl det...

Nepp, nu ska jag göra nått annat!

Dagens låt : Working class hero - Green day <------


/ emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0