This pain can't be for real ,

Helvete vad jag har ont i min mun!
Har jordens jävla inflamation i tandköttet, så jag kan knappt öppna munnen och äta eller dricka, jag har även börjat svullna upp i ansiktet med. Enormt kul..
Har tagit en alvedon och en ipren för nån timma sen, men det hjälper föga.
Usch, kan inte sova för att de gör så ont, synd om mig idag :(

Annars så var jag och klippte mig hos Petra i fredags blev svart hår, med lila slingor och lite rakat på sidan lite annorlunda men jag gillar de! Sen jobbade jag där på kväll med.Jag var ute i lördags var med Christofer, Carro och John, sen idag har jag bara firat pappa lite och haft ont i munnen dårå.
Även fast jag vart skit full igår så var jag inget bakis idag typ. Wierd, men otroligt skönt!

Så ja det är väl det som har hänt det senaste.
Nu ska jag kolla på film och försöka somna till den med min lilla Harry jämte mig <3
(Han har förövrigt lärt sig att gå upp och ner för trappan nu och han har börjat le samt börjat göra "vacker tass" när han tigger. Min gullegris.)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0