I really need a hero ,

Fan vad positivt det är att ha tandvärk egentligen!
Visst blir man lite vresig av skiten, men jag har inte kunnat äta mycket på flera dagar.
Plus att jag har kommit in i nått stadie där jag inte alls är sugen på mat överhuvudtaget.
Det ända min kropp suktar efter är thé av alla dess sorter (dock är det mest masala chai och green mangosteen som lockar), sedan är jag även sugen på kardemumma skorpor och frukt plus grönsaker.
Haha, helt sjukt. Jävla fängelsediet typ.
Men de är så jävla gott! :D

Dessutom märks de på vågen med, har nästan gått ner 1 kg på några dagar nu! :D
Hoppas detta suget håller i sig länge, he he he ^^

Nepp. Nu ska jag hänga lite tvätt sen blir det att kolla på True blood, råkade somna ifrån det igår.
Sen i kväll blir det jobbet!

Dagens låt : Bonnie Tyler - Hero <------------
Where have all the good men gone and where are all the gods?
Where's the streetwise Hercules to fight the rising odds?
Isn't there a white knight upon a fiery steed?
Late at night I toss
and I turn
and I dream of what I need.
I need a hero. I'm holding out for a hero 'til the end of the night.
He's gotta be strong
and he's gotta be fast

And he's gotta be fresh from the fight.
I need a hero. I'm holding out for a hero 'til the morning light.
He's gotta be sure
and it's gotta be soon
And he's gotta be larger than life!


/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0