sneeeeewr!

Fy fan vad jag snorar alltså, det är helt sjukt! Och det är fan inget vanligt snor, utan nått i hästlängder!
Äckligt som fan... Mår illa av mig själv!
Tur att man inte jobbar idag då, hade blivit mat med lite emma snor i. Muuuummmmaaaa!

Haha, min lillasyster kom hem från det däringa dreamhack i morse, den där datorfestivalen.
Hon kom hem och la sig i sängen och sen dess har hon bara sovit och sovit. Både jag och Dino har vart och petat på henne men hon vaknar minsan inte!
Fan vad gött att spela dator i 3 dygn....eller inte! Men men, alla har ju olika intressen och det är ju tur det! :D

Fan vad jag vill åka på West Coast Riot festivalen i frihamnen i göteborg den 25:e! Hoppas verkligen av hela mitt hjärta att jag inte jobbar då! :O Jag vill verkligen se Social Distortion av hela mitt hjärta! Mike Ness har vart min idol sålänge jag kan minnas och dom har aldrig vart i Sverige innan, så fatta vilket ös det kommer att bli!
Biljetten kostar bara 795:- och då är det ju massa andra punkband som spelar med, hela dagen och heeela natten lång!
Snälla be för mig, så jag kan få se dom!

HAHA påtal om be!
Igår när jag jobbade så var det några kristna människor som åt där. Och så satt det några vid ett bord som skulle hela någon av sina vänner där. Alltså jag trodde jag skulle dö! Jag fick springa in i diskrummet och gömma mig med Nattis för att jag inte skulle dö av skratt! Tänk er synen av vuxna människor som har lagt sina händer på någon, och så blundar alla och pratar sådär konstigt.
Fan, kristna människor är sjukt konstiga. Haha.

Neeeh,meneee, nu ska jag nog göra mig lite i ordning. Har tänkt att åka ner till Jonnaaaa. Måste få min dagliga dos av henne =)

Dagens låt : Social Distortion - Reach for the sky <--------

/
emma - your snewr gööörl



Dino och jag, hans första dag i skolan =)



Saknar min älskade Balder som faaan!
I måndags var det exakt 5 månader sen du somna in. Kan inte fatta det!
Det var 5 jävla månader sen jag såg dig sist, känns fan som igår..
Har inte vart och hälsat på din grav än, har verkligen inte klarat det.
Men snart så kommer jag, älskling :) <3
Förövrigt så gillar jag denna bilden, han ser så grymt stolt ut! :D ÄLSKET!

Kommentarer
Postat av: Your sexy siis [;

Duu man spelar faktiskt inte bara. Utan raggar på heta killar med, detdu ! (;

2009-06-18 @ 20:02:36
URL: http://ericaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0