Schleeeeeten!

Hallå ja..!

Fan vad trött jag äääääär! Kom hem från jobbet för en liten stund sedan, fick jobba över 45 minuter idag. Först hade vi ingenting att göra typ, men sen så kom det två busslass med nästan endast stekmat osv. Sen vart det lugnt ett tag till och sen en timme innan stängning kom det fett med folk igen och alla skulle bara ha stekmat. Så ja, vi har haft endel att göra idag. ^^ Får så jävla ont i mina ben och fötter av att gå runt sådär, men man vänjar väl sig med tiden hoppas jag! :)
Imorgon ska jag jobba 13-20, kommer ha endel att göra imorgon med. Det är ju Elmia Wood's sista dag och allt.
Men jag tjänar ju pengar också..
Fick mina tider för vecka 25 med, ska jobba på midsommar och midsommar dagen. Fäck, är inte sugen på det överhuvudtaget! Ska jobba 12-18 båda dagarna, så lite drickande ska jag väl klara av ^^.

Hmm. . .
Sa jag att jag var trött? ^^

Nej nu är jag tråkig, ska ta mig en öl och kolla på film och slappna av lite :)

Kvällens låt : Johnny Cash - It ain't me babe <----

Adìos compandres!
/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0