ROCK'N'ROLLA <3

Åhååå, vad jag har myst ikväll!
Jag burrade upp mig i min varma vatten säng, med massa täcken,filtar och kuddar. Och sen satte jag på filmen Rock 'n' rolla och åt Ben and Jerrys half baked.
Filmen är äckligt bra och glassen är äckligt god så jag hade det verkligen myyyyys! ^^

Och för er som inte har sett Rock n rolla - SE DEN!
Några av jordens snyggaste män är med i filmen, den är rolig,den har pangpang, bra soundtrack och så lite romantik!
Den har allt! :) Eller det fattas lite snygga tatueringar och snygga bilar, men annars så är det komplett!
Längtar tills tvåan kommer ut! :D


Meneee, nu ska jag chilla lite med min lillsyrra. Hon vakna nu, hon har sovit i 12 timmar, haha!


Kvällens låt : Black Strobe - I'm a man <--------

/ emma - Mrs. Gerard Butler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0