Nisse har tappat halsbandet.

God kväll folket!
Fan vad trött jag är, sov inte ett piss i natt. Jävla Jonna som låg och skickade telepatiska tankar till mig!

Men men, idag har jag vart i skolan. Först var vi i stan med min historia grupp, vi fick lära oss om Jönköpings historia typ, väldigt kortfattat dårå. Sen gick vi alla och fika också, det var mys :)
Sen åkte vi till skolan och så hade alla 3:or möte med vår rektor om studenten och sådär.
Sen hade vi avslutningskurs med tävling med hund :) Så ja det var den dagen det!
Hamnade tillslut ihop med Jonna, vi har kollat på twilight igen.
Fan Edward Cullen är nog fan mina drömmars man alltså :D Vampyrer är det vackraste och mest spännande som finns! :D

Eham, kommer ha fullt upp i veckan alltså.
Imorgon har jag skola, Tenhultskampen haha!
Sen på onsdag är det examens middag med alla lärare och elever plus för och efter fest på det också ;)
På torsdag är det fotboll/volleyboll turnering och sen ska klassen klä traktorflaket på kvällen.
Sen på fredag är det STUDENTEN! :D

Så kommer nog inte skriva så mycket denna veckan direkt :P
Så tro inte att jag har tröttnat att skriva än ;)

Neh, nu ska jag vara social mot min fru igen!

Kvällens låt: Skumdum - Meningslösa Måndag <----

Bajs out!
/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0