MIDSOMMAR!

Idag är det midsommar, den dagen som man firar för att hedra våran kära vän Herr. Penis! ^^

Igår jobbade jag 18-24 med Nattis och Nicke. Hur kul som helst hade vi ^^ Plus att både jag och Nicke fick upp ögonen för banankakorna, jäääääääääävlar vad goda dom är! Farligt goda ^^
Fast helvete vad jag hatar pingstvänner, snålare och otrevligare människor får man ju fan leta efter!
Sånna som nu är såkallade gudsbarn borde fan vara trevliga mot allt och alla och uppskatta allt, för dom kunde ju haft det såååå mycket värre. Men nej då. Bajs på dom.
Svinar vid borden gör dom också. Tur att Nyhemsveckan tar slut imorgon!

Ska strax iväg och jobba med Jenny och Carro :) Hoppas på en lugn dag med mest stammisar och några fika sugna kunder, orkar inte med stek idag. Orkar inte lukta stekos hela kvällen sen.
Sen imorgon ska jag jobba 12-19, så jag får ta det lite lugnt med drickandet idag ;) Fast varje gång jag säger att jag ska göra det så slutar det alltid upp med att jag blir den som är fullast. Men men, sån är jag ;)

 Eham. Hinner inte skriva mer!

Dagens låt : Social Distortion - Dear Lover <-----------

emma


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0