Michael är död...

Ja, det är ta mig sjutton det ända man har fått höra från igår kväll vid 23- tiden tills nu.
Och det är ju förståeligt.
Tänk bara på hur hysteriskt det var när Elvis dog! (jag jämnför dom endast för att Elvis var the king of rock och Michael var the king of pop).
Visst det är tragiskt att ännu en stor musikalisk förebild har lämnat jordelivet bakom sig, med både familj och hundratusentals fans.

Han var verkligen The king of pop!
Något annat kan jag inte säga. Han var verkligen skit bra på det han gjorde. Låtar som Thriller, Black and White och Smooth Criminal kommer nog alltid att spelas, det är riktiga klassiker låtar.

Men...
Han var en pedofil.
Om man hade haft samma bevis som dom man hade på Michael fast på en helt okänd person så hade denne man fällts för pedofili direkt.
Men eftersom han är världskänd och älskad så är det klart att han dömdes till oskyldig. Det är för jävligt!
Förmodligen har mycket av det han gjorde att göra med hans barndom, den var helt annat än lätt har man hört. Hans pappa var ett riktigt svin mot honom och hans syskon.
Men som sagt, han var otroligt bra på det han gjorde men han kommer alltid att vara den där mannen som lät småpojkar sova över ensamma, hemma hos honom i hans sovrum och efter detta var dom aldrig sig själva igen.
Så nu har jag sagt det jag ville ha sagt.
Om det kommer vara något superfan som läser detta så ta inte illa upp, men det är så jag tänker och alltid kommer att göra.

Vila i frid Michael och jag hoppas fan att jag har fel om dig.
För pedofiler och våldtäcksmän är ta mig fan bland det värsta jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0