Late night in Shitlake

God kväll!

Sitter här framför datorn och ugglar lite.. Har alltid så svårt att varva ner efter att jag har jobbat på kvällen.
Idag jobbade jag alltså 18-24 med Nattis =) Var inte alls mycket folk, så vi städade & pratade mest och sådär, chill på de! Särskilt med tanke på att jag är lika förkyld som en jävla röten banan.
Skulle jobbat 12-18 imorgon med, men Lotta min chef skickade ett sms och undrade om jag hade nått emot att vara ledig imorgon. Det hade jag ju inte. Surt att förlora pengar, men gött med ledighet liksom. Men jag sa till henne att jag ville ha igen mina förlorade timmar denna månaden iallafall, så vi får väl se vad hon säger...

Blev förövrigt utfrågad på bio på lördag för en stund sen av en kanon kille, meeen jag sa nej!
Alltså grejen är den att jag kan fan inte gå på bio med folk jag känner sådär halvt liksom. Jag tycker det är så grymt pinsamt! Sen är bio,enligt mig, ingen bra lära-känna-varandra-grej heller för den delen. Man sitter ju bara och är fokuserade på filmen och man får ju inte prata direkt, man måste ju tänka på dom andra.. Bättre att kolla på film hemma hos någon isåfall, då får man ju prata på hur mycket man vill och om tillfälle ges och om man vill så kan man ju hångla lite. Hähä ^^
Nee, bio är nått man kan gå på när man känner varandra riktigt väl tycker jag, då syftar jag på vänner, flick/pojkvän, syskon och familjen osv osv... Punkt! :D

Häromdagen var jag och kirrade lite modell bilder med mina tjejkompisar Jonna,Silla och Kajsa. Det var faktiskt riktigt kul!:D
Så lägger väl upp några bilder som ni kan få kolla på =)















Sååå, dessa får duga =)

Kvällens låt : Billy Bragg - A new England <-----

Mennnnneee, nu ska jag somna till en film!
/ emma - your rock 'n' roll doll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0