Late night in shit lake.

Kan inte sova i kväll. Min kropp vill inte slappna av alls, har mycket som snurrar i skallen.
Men snart blir jag väl trött förhoppningsvis..

I dag har jag lekt med Jonna, vi har hyrt film och käkat onyttigheter och druckit julmust. Hur gött som helst!
Men vi hade en anledning till att frossa idag, dels för att jag är klar med alla mina studier och dels för att en viss kille har påpekat en viss tjejs vikt. Ett sätt att peka finger åt honom i princip..
Alltså jag förstår mig inte på killar, man ska aldrig påpeka något på en tjejskropp om det nu inte är positivt. Annars är det bättre att hålla käft om det. Tror dom att en tjej blir glad och villig om hon får höra att hon borde träna mer tillexempel?
Höööm, njae skulle inte tro det! Jävla puckon.
Jag träffade en kille ett tag som jämt brukade skicka bilder via msn på hur han ville att en tjej skulle se ut i kroppen och sådär. Jag höll ju bara med om att det var fint och så vidare, men det fick mig att må sämre. Faktiskt.
Resultatet blev att jag började träna och gymma som en dåre. Visst hade jag en väldigt snygg kropp den tiden, men jag gjorde det ju inte för mig själv utan för honom. Och så ska det verkligen inte behöva vara, det är inte okej enligt mig.
Gillar man någon eller är intressant av den personen så ska man acceptera hur dom ser ut.PUNKT!

Filmerna vi hyrde var Control - Love will tear us apart, handlade om Joy Division (känt new wave band från -80 talets england), fast mest om sångaren och hans liv och död. Ruggit bra film, dom lyckades verkligen fånga känslorna i den filmen. Men lite långtråkig i vissa stunder faktiskt.
Sen så kollade vi på Walk the line, filmen om Johnny Cash och hans liv. Den är ännu bättre. Älskar verkligen den filmen och kan aldrig se den för många gånger! :D

Idag fick jag jobb för hela sommaren och eventuellt för hösten också då. Hur gött som helst eftersom jag gillar stället och många i personalen, så det ska bli najs :) Måste ju tjäna så mycket pengar som möjligt inför min utlandstripp senare i höst.
Ska jobba på lördag och söndag nu i helgen, så jag hinner ju att gå ut på Bongo en stund på fredag med girlsen. Ska bli kanon mys! Säkert som äppelpaj, Peter polis! Jappjappjapp...

Nu börjar jag bli sömnig i ögonen, hurra!
Nighty night!
/ emma - your rock 'n' roll  doll!

Kvällens låt : Love will tear us aprart - Joy Division <---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0