Dagen efter..

Hej hopp gott folk!
Sitter här bakfull och jäklig och ska jobba om två och en halv timme, inte sugen alls!

Igår var jag hos Petra och klippte mig, blev en väääldigt uppklippt frisyr med vita slingor i.
Haha, mitt hår blev sönderbränt, så det blev väl inte så jävla rockigt ^^ Men ska dit nästa vecka och färga över det, ska bara ha kvar dom vita slingorna i luggen och sen låta resten vara mörkbrunt/svartaktigt..

Efter att jag hade klippt mig i 3 och en halvtimme så åkte jag hem och fixade till mig, sen så kom Kajsa så drack vi lite vin och öl. Det ska tilläggas att jag endast ätit 3 degestive kex med smör och ost, så jag blev påverkad redan då.
Sen hämtade vi upp Jonna och så åkte vi in till stan. Satte oss på Bongo och beställde in Cobra och Nachos tallrik ^^
Blev ännu fullare där, haha! Efter ett par timmar där med Kajsa, Jonna, Emma, Sanna och Nicke så bestämde vi oss för att dra till waffis. Där träffade vi Kalle-h och någon annan random snubbe ^^ Där vart jag ännu mer dragen...
Efter detta gick vi till Centrum och drack ännu mer där och sen dansade vi satan, plus att jag ramlade typ 745200 gånger - pinsaaaamt! :D Jag lyckades få Dj:n att spela Ebba grön också, det var feting gött! :D Hände väl ett och annat misstag också, extremly sorry for that. Men men, jag skyller på tom mage och för mycket alkohol i detta fallet, faktiskt!
Extremt rolig kväll iallafall, var bara en försmak på studentfirandet! :D

Nepp, nu ska jag göra mig i ordning och sen käka lite innan jag ska jobba. Har ett busslast framför mig. Kul, verkligen jätte kul..

Se ya later aligateeeeeeer!

Dagens låt : Ebba Grön - Beväpna er <-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0