vad i helvete?

skulle logga in på min blogg, det gick verkligen inte. Försökte hur många gånger som helst, tänkte att jag skrev fel lösenord.. Men nej, när jag sedan gick in på min hotmail visade det sig att någon har ändrat mitt lösenord.
Varför!? Och vem fan kan det vara?!
Det var någon som hade bett om ett nytt lösen vid 15.54...Och det var inte jag för jag jobbade ju då liksom..
Jag blir så förbannad!
Jävla dum huvud, skaffa dig ett liv. Eller åtminstånde en egen blogg att logga in på.

Påtal om nått annat.
Jobbade idag och det gick fint, förutom att jag tror att jag har bihålsinflamation. Så det är inte alls kul att stå vid potioneringen eller steket då kan jag säga er. Verkligen inte någonstans!
Men får hoppas att jag blir frisk snart :)
Imorgon börjar jag inte förens 18, så jag kan sova ut och vila mig lite då.. Ska stänga med Nattis, hon ska visa mig hur jag ska göra. Ska ju stänga själv förförsta gången på fredag, vill inte det :(

Efter jobbet idag så åkte jag förbi Jonna på hennes jobb och hyrde två filmer av henne. Det är verkligen det bästa med hennes jobb, att jag har förmån att hyra film hos henne gratis. Men det är en hemlis ^^
Hyrde iallafall My best friend's girlfriend, den var helt okej, fast lite för förutsägbar för min smak, bra skådisar annars! =)
Sen så hyrde jag även The dutches, som alla mina närmsta vänner vet så är jag sjukt svag för filmer som ska utspela sig på 1600- 1800-talet. Så denna verklighetsbaserade film med Kiera Knightley i huvudrollen var ett självklart val för mig. Filmen rekomenderar jag starkt! Ruggigt bra och den blir extra gripande med tanke på att allt har hänt i verkligheten. Jag måste även erkänna att det rullade ner några tårar från mina ögon längs kinderna för att den var så gripande i vissa stunder ^^. 

Men nu tänkte jag faktiskt gå och sova.
Jag är mätt och trött ^^ Fast jag är sjuuuukt sugen på öl! Har vart det hela veckan..
Men ska minsan ta en på fredag efter att jag har stängt, det lär nog lugna mina nerver lite. Kommer väl drömma mardrömmar om massa saker som jag tror att jag har glömt att göra osv :P
Förövrigt så är jag sjukt varm! Om man kunde kliva ur sin kropp för att svalka sig ett tag hade inte jag tvekat en sekund på att göra det just nu. För att sitta i underkläder hjälper ju inte ett piss...

Kvällens låt : Red hot chili peppers - Snow <-----


Gnatt!
/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0