update!

Morsning korsning!

Har inte skrivit på ett tag nu, för jag har verkligen inte haft tid eller ork till det. Har vart fullrulle hela tiden!
Det jag har pysslat med är att jag har jobbat,festat,vart i varberg på wheels n' wings,kört sönder min bil (inte jag personligen dock), skaffat hund och jobbat lite till typ :)
Det blev ingen bullterrier för min del, 18 lakan för en hund är för dyrt enligt min mening. Det blev ett litet impulsköp. En liten pomeranian blev det. Men han är som en hårig bullterrier typ :P
Harry heter lilleman föresten. Jäkla bajsmaskin är vad det är, bajsar minst en gång i kvarten. Och kissar med för den delen, så det är ett jäkla springade med honom..
Men han har ju så liten blåsa och så små tarmar, så det är ju inte så konstigt att allt rinner rakt igenom honom.
Fast han är duktig, sover hela nätterna fram till klockan 9 typ. Plutte :)

I helgen är jag ledig, ska köra mustangen på Nasco yankie car meet. Ska bli kul! :)
Älskar bilträffar verkligen, lukten av avgaser och burnouter och sen alla människor och all gemenskap. Det är så himla underbart! :)
egentligen var det planerat sen ett par månader tillbaka att jag skulle till ett annat ställe i helgen, men ja..Så blir det inte. Allt sket sig i slutändan och jag skyller allt på dig. You bastard....
Vill bara glömma dig! Jag är så gay, inte likt mig. MEEEN, det går nog över snart! :)
Skratta och håna mig lite, så går det nog över fortare! :D

En liten kortis som Varbergs helgen  föresten;
Jag, Silla och Jonna åkte ner på fredagen i min bil. Vi åkte direkt till Håstens camping och satte upp vårt nyinköpta sverige tält, utan tak hahah! ;)
Jag började dricka vid två tiden och var full redan vid 5 tiden. Sen var vi lite på campingen innan vi åkte ner till staden och cruisade runt i vår mustang 68:a cabbe. Det var sjukt mycket folk och jag var full som ett jävla ägg, men kul hade jag. När vi sen kom till campingen sent på natten upptäckte vi att det började regna in i vårt tält (de hade vart fint väder ända tills då), så då sov vi i min bil. Never again säger jag då :D
På lördagen började allt om igen med drickandet och fixandet, dock regnade det hela dagen så vi kunde inte åka upp till swap meetet så tidigt som vi ville. Men det gjorde inget :)
Sen på kvällen blev de fint väder, så vi tjejer satt nere i stan och kollade på bilar och tjötade med folk och hade trevligt. När vi skulle hem sen på kvällen så gick min bil sönder, hela jävla bakaxeln gick av :( Var helt förstörd hela natten, dels för jag var full och dels för att jag gillar min bil så mycket. Så det var det som var tråk med helgen, annars var den kanon!
Träffade även gamla varbergsvänner som Anton,Adam,Lars och David. Det var trevligt :)
Och sen på söndags kvällen så hämtade jag ju Harry Houndini dårå :)

Men men, nu ska jag väcka Jonna och dricka kaffe och käka morotsmacka med henne ^^

Dagens låt : Candlemass - Bullfest <--------------

Harry :)




Wheels n' wings :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0