Jäklans spöken!

God morgon!
Sitter här och hostar som en dåre och ska strax åka och jobba.. Uuh, inte sugen på det alls.
Vill vara hemma och sola, bada och sova lite ^^

Igår så jobbade jag som vanligt, det flöt på som det skulle och ingenting fuckade sig =)
Bara för det så kommer det säkert göra det idag....slår ju aldrig fel?
Efter jobbet så åkte jag hem och käkade glass, lyssnade på Mad Sin och tog det lugnt för en liten stund. De var fint =)
Efter att jag hade kollat på nån film med lillsyrran så tog jag med mig Dino hem till Anton och kollade på nån dålig Beck film. Sen så kollade vi på nån annan dålig film också.
Dino var lika kåt i Anton som vanligt och ville bara sätta på honom hela tiden, haha!
Innan jag skulle åka hem så skrämde jag upp Anton en del med lite spöksnack (killen tror lika mycket på sånt som jag), så han vart verkligen as rädd, haha! Fast det hade jag med vart om jag bodde i ett stort hus för mig själv ute i skogen, nära sjön ^^ Sen när jag väl kom hem runt ett tiden för att sova, klart som fan mina spöken börjar hålla på!
Heeela jävla natten har någon stängt av och satt på tv:n i mitt rum om och om igen! Det är ju verkligen skit störande för man hör ljudet av hur knappen på tv:n trycks in och så blir det ljust i hela rummet och sen efter några sekunder så hör man hur någon trycker av knappen igen och så knastrar det sådär i tv och så blir det mörkt i rummet igen.
Tillslut vart jag så förbannad att jag skrek rakt ut i rummet "Men sluta då för i helvete" och så sattes tv:n på skit snabbt och sen stängdes den av igen och sattes inte på, på en bra stund.
Meeene sen så klart så sattes den på och stängdes av skit snabbt hur många gånger som helst, det var typ som "and thenandthenandthen" tempot. Då fick jag damp igen och reste mig upp och satte på och stängde av tv:n och efter det så slutade det...
Så jag har inte sovit gott i natt kan jag lova er! :D
Fan, kan dom små liven inte hålla på sådär på dagen? Varför är dom bara aktiva när det är mörkt för?
Måste fan ta reda på det.. Det är jobbigt iallafall.
Känns som det är nån liten retlig unge man har att göra med iallafall :P

Men men nog skrivet om detta.. Nu ska tänkte jag gå ut med Dino en sväng innan jag ska jobba!

Dagens låt: Mark Knopfler - What it is <------ 

/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0