I'm learning to fly

Idag ska jag dricka öl! :D
Jag skiter i om jag kommer tvingas göra det själv. För nu är det fan 2 veckor sen sist jag förtärde alkohol. Jävla jobb...
Skiter i att jag ska jobba hela helgen, tänker dricka hela helgen med. Höhö, alkoholisten har talat ^^
Nej men jag är bjuden på fest hos en killkompis och dit åker jag om inte mina vänninor vill följa med mig till Kalles krog och sitta vid sjön och ta några kalla! <3

Idag ska jag och Hanna stänga förförsta gången själva. Hoppas att vi kommer få lite folk och att allt kommer gå som på räls. Och framför allt att vi inte kommer att glömma nått! :D
Sen på söndag ska jag stänga helt själv. Fy fan. :(
Vara själv i 2 timmar och komma i håg allt själv. Mycket bättre när man är 2 liksom..
Så folk, kom gärna och besök mig. Jag vill ha besök av folk jag känner, så jag kan slappna av lite :)

Blöh, börjar om 2 timmar..

Förövrigt så måste jag säga att Cornetto Lemon är fan den godaste glassen GB har gjort på mycket länge.
Kärlek på den <3

Sanningen gör dig fri, men den gör dig först förbannad!

Dagens låt : Tom Petty - Learning to fly <--------

/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0