Goooodiiii

Jag har verkligen underskattat denna kvinnan och hennes texter, men nu tar jag tillbaka allt!
Hon är extremt bra! Spelar hennes låtar 24/7 :D
Mer Eva Eastwood till folket!

Someone To Love - Eva Eastwood <3


Is there somebody for me
Someone that I could love
Somebody sitting somewhere
Waiting for me to show
I ask the stars how long until I got
Someone that I could love love love
I want someone to love
All this lonely weekends ain´t no fun for me
I'm just sitting dreaming watching CMT
And I ask the stars how long until I got
Someone that I could love love love
I want someone to love
Someone to be my only
Someone who's meant for me
Someone to love me only
Oh, what I wouldn't give
For him to come and hold me
Take up my loneliness
For him to come and wrap me
In a sweet caress
I ask the stars how long until I got
Someone that I could love love love
I want someone to love



Nasco Yankee Meet, jag och lillsyrran :)


haha


Riktigt snygg  hot-rod :)


:)


Inte fel med en muskelbil heller :D


På kvällen såg jag denna fining :)


Kommentarer
Postat av: Eriiiiiiiiicaaaaaaa, yeeeahh !

Fyfaan, jag ska trycka upp mina shutter shades i ditt ass !

2009-07-27 @ 20:36:59
URL: http://ericaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0