baukfull, eh ja!

Hej.
Jag har sovit max 2 timmar i natt/morgon. Plus att jag är bakis. Helt sjukt.
Jag mår bajs..Men jag vet att jag får skylla mig själv!^^

Jobbet i går var ett helvete, jag jobbade verkligen röven av mig.
När jag kom till jobbet såg det ut som fan i köket, de var verkligen skit stökigt, det fanns inte mycket dagens kvar och ingenting var uppfyllt i lådor och kylskåp.
Så det första jag gjorde var att städa så gott jag kunde, medans jag samtidigt stod vid stekbordet och kassan.
När jag bytte av med Jenny fick jag även reda på att det skulle komma en buss vid 18 och att dom skulle vara 44 personer och dom skulle käka landgång.
Dom kom halv sex och var 47 personer. Så Anton fick jobba över en halvtimme för att passa upp på dom, samtidigt som Hampus fick stå i disken och jag fick göra allt annat.
Sen slutade Anton och då kom Hanna och bytte av med honom. Då var det kanske lugnt i en halv timme, men sen så kom allt folk igen. Och alla skulle ju självklart bara ha stekmat.
Blöh, så jag var slutkörd i går när jag kom hem kan jag säga er.
Öppnade en kall så fort jag kom innanför dörren. Såå jäkla gött var det! :D
Söp mig full ute på altanen med Mor & Far med bra musik och åska. Det var mys.

Sen så hade Anton tråkigt, så han kom bara och hämtade mig. Jag åkte hem till han i flipflops, öl och mina äckliga jobbar kläder. Sen berättade jag om dagen, började kolla på filmen som sattes på och sen somnade jag. Högt snarkande. Haha.
Sen körde han hem mig vid fem tiden¨typ.
Och nu sitter jag här.,.,.

Jobbar till 19 i kväll. Är bjuden på fest hos Anton G i Mullsjö och hos James inne i stan.
Jag vill orka kröka! Im the partyleason liksom.
Men jag ska jobba sön,mån och tisdag.
Måste motivera mig själv! :D

Mene..
Hejdå.

P.S
Morgonens låt : Neil young - Heart of gold <-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0