Trevliga afton =)

Goder afton på er!
Sitter här och lyssnar på Glasvegas, har ont i magen och stör mig på en extremt patetisk person och om jag säger Anton så förstår alla vem jag menar och vad jag syftar på. Haha, stackars sate :)

Ni kan ju få se vad han har skrivit till mig;

Anton säger:

kom till mig nu då!

e m m a . säger:
Jag kan inte dels för att jag ska iväg tidigt imorgon bitt och dels för att jag inte vill.

Anton säger:

jo men ja ligger ju aken i sängen nu,,, kör dej hem sen:P

e m m a . säger:
Haha, du får nog ta någon annan lycklig tjej ^^

Anton säger:

ne men kom igen nu;) så knullar vi som faan

e m m a . säger:
Hahah, du är fan inte klok. Jag är upptagen ^^

Anton säger:

men en snabbis?

e m m a . säger:
Men är du helt jävla desperat eller? :
Anton säger:

men vill knulla dej:)

e m m a . säger:
Får du inte..

Anton säger:

vill du inte bli slickad?

e m m a . säger:
Haha, verkligen inte av dig!

Anton säger:

varför inte

e m m a . säger:
Därför att jag inte vill, plus att jag är upptagen!

Anton säger:

men skit i de

e m m a . säger:
Nej? :O

Anton säger:

trekant då

e m m a . säger:
Hej då, anton!

Ska man skratta eller ska man gråta? :D
Vissa människor behöver vekligen växa upp och skaffa sig ett liv... Jag säger då de..Stackars satar!

Idag övningskörde jag med, ett bra tag och först höll jag på att köra ihjäl Morsan och Farsan. Tryckte på fel pedal om man säger så ^^ Men sen gick de faktiskt rätt bra om jag får säga det själv. Börjar komma in i det hela nu :)
Jag säger bara : HALLO ROAD TRIP! :D Lätt att jag ska till Danmark och Tyskland och hela fadderullan så fort jag har skaffat mitt körkort! :D Wieee, längtar faktiskt ^^

Kvällen har tillbringats med Jossan och Jonna! Like the old times! Vi har fan tjatat och skvallrat som aldrig förr, hade ju lite att ta igen med Jossan om man säger så, var ju inte igår vi var (blame me). Men de var kul iallafall, eller förbannat jäkla kul var det! :D 
Längtar verkligen tills Jonna kan gå ut igen - kommer bli så underbart! Även med eller utan kaktus i oss ;)
Hahaha - hårmassage vispar! INGET FÖR MIG! :D

Imorgon ska jag upp tidigt och packa ner all skit jag måste ha med mig till skolan. Sen ska Morsan köra mig och Balder till Tenhult, dock ska vi stanna till vid Willys så jag kan handla käk (bara så ni vet) ;)
Sen ska jag få träffa Becha och Linn igen - dom bästa som bor i vårt kollektiv!

Nepp, ska strax gå och sova är rätt sleten och trött!
Så nattinatt på er (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0