puh.

God kväll!
Har precis kollat på semester svenskar, det är lite kul ^^ Det ända negativa är att jag längtar mer och mer till Patong nu :)
Men det är inte långt kvar nu tills dess, tack och lov!
Men jag är så upptagen dessa veckor framöver, har något som händer hela tiden. Så tiden går rätt snabbt! =)

Idag har jag vart i Borså med dom i min klass som går djurparkskursen, vi var på föreläsning och den var skit bra!
Visst kunde man rätt mycket redan, men hon som prata var trevlig och lätt att ställa frågor till och sådär, så de gjorde inget..
Sen när vi kom hem idag så städade,tvättade, lagade mat och pluggade lite. Sen har jag umgåtts med Linn :)

I morgon ska jag ha lektioner i artlära,sen ha 2 prov och sen hoppa in och jobba på djurvården.Och sen åka hem, så jag har fullt upp..puuhh..orkar inte...

Hoppas det blir det ena eller det andra - hoppas jag får nått av det!
HOPPAS VERKLIGEN!
Bara så ni vet :)
Ni vet inte vad det är, eller några vet det men inte alla och vill inte gå ut med det så de är ingen idé att fråga ^^

Föresten så ska jag snart välkomna Emil tillbaka till verkligheten, han har vart på behandlingshem i 3  månader nu. Men nu är han redo att komma ut, så när vi ses får det bli "Kaffe och hallongrottor " på waffies, haha!^^


Och så vill jag Grattulera Marie & Joakim till deras son :)
Och Sara din lyckost som blivit moster! :D

Nu ska jag kolla färdigt på tvn och sen plugga lite mer..
Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0