Minustiojävlagrader.

Usch, det är kallt. Jag gillar inte kyla, jag blir kall så jävla lätt och det tar hur lång tid som helst för mig att bli varm
igen,eftersom jag har så dålig blodcirkulation..Men, ja..

Lyssnar på soft musik nu och väntar på att klockan ska bli 20.00 så jag kan kolla på Mannen som talar med hundar och dricka varm saftsoppa (rik på c-vitaminer!) :).

Idag skulle jag egentligen pluggat hela dagen, men Mamma hade alla mina skolsaker i bilen och bilen hade hon med till jobbet, så ja, det blev en timmes plugg för min del sen när hon kom hem.
Annars har jag vart vid Helsikekärr med hundarna idag igen, fast lillasyrran hängde med förförsta gången (woow!?) och det var trevligt och härligt som vanligt med skogsluft! Och hundarna njöt dom med. Fick till och med ut Balder på isen, haha den fegisen :)
Sen har jag kollat på Arkiv X med, Fox Mulder är inte helt fel, hans blick är fin den ^^,

Imorgon ska jag plugga all daaay long! PROMISE!
Ska plugga hela veckan, så jag inte har så mycket när jag kommer tillbaka till skolan..
Vill ha så lite rester som möjligt kommer ändå ha fullt upp liksom. . Men jag hatar Etologin, kommer få sånt fett IG i det.
Men men. Nu vart jag deprimerad, jävla fittskola. 1 termin kvar - sen är jag fri <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahaha, det var jävligt kul faktiskt, du måste se den! :D

2009-01-06 @ 04:41:05
URL: http://jonnahjortsoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0