Jag är tom..

Blä, jag mår inge vidare idag heller.
Fortfarande jävligt deppig, men försöker inte visa det iallafall =)

Var ju ledig från skolan idag, hade tänkt att plugga hela dagen..
Men det blev inte riktigt som jag hade planerat det hela.
Somnade inte förens fem i morse typ, så kände inte riktigt för att gå upp klockan sju.
Jag somnade om och gick upp vid halv tolv istället och gick och duschade.
Becha och jag försökte plugga, men vi fattade inte vår uppgift så vi fick vänta till läxläsningen innan vi fick det förklarat för oss. Men nu har vi börjat lite på vår uppgift iallafall :) 

Imorgon ska jag ha ett personligt möte med min lärare, yeeeey!
I can't wait! -.-
Får se vad hon säger för kul...

Usch, jag har börjat drömma massa hemska drömmar, jag bara dör eller skadar mig hela tiden.
Not funny at all!


Blä..
Jag  är tråkig. .
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0