I GOT YOU BABE!

Cher, vilken kvinna och vilken röst!
Fan vad bra hennes äldre låtar är, går aldrig att förlyssna sig på! :)
Sen har hon gjort ett par riktiga guldroller med, så hon förtjänar mer credit!

Idag har jag skrivt färdigt min ena Etologi uppgift, skrev om Nymfparakiter för dom är mycket sötare än Undulater..
Ska försöka börja på min andra uppgift imorgon :)
Idag så övningskörde jag med Farsan och Morsan, Farsan har ju aldrig vart med när jag har kört innan - men han erkände att han var lite imponerad av min körning (har typ bara kört 3 gånger innan, skit lite)! :D
Så det gjorde mig lite glad faktiskt, haha. ^^
Vi bestämde att jag ska köra hela helgen, så det ska bli kul! Är ju dags att jag tar tag i det nu liksom. .
Annars så har jag bara druckit Cuppoccino,snusat,lyssnat på musik och myst med hundarna. Så dagen har vart trevlig ^^

VISST ÄR ENS FOT LIKA LÅNG SOM ENS UNDERARM!?
Min är det och jag vet att det ska stämma, det är ren fakta!
Men en viss besserwisser vägrar insé att det är rätt, bara för att han inte är så vig att han kan pröva det själv ^^

Men men snart börjar hockeyn!
Så ska draooo.






Som sagt Nymfparakiter är sötare ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på dig sötnos.....

2009-01-09 @ 19:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0