Here comes the sun

God kväll!

Kom hem för en stund sen, från Jonna och Rob <3
Vi tre har haft terapi kväll med MYCKET choklad,cider,chips,tobak,mentos (som är farliga att äta, både för tänderna och för halsens skull) och så har vi kollat på Chocolate med :)
Mycket mysig kväll med skratt och onyttigheter, men det är så det ska vara!
HAHA men ni skulle sätt Jonnas min när hon skulle smaka den nya Marabou'n med sånna majschips i.
Det skulle helt klart spelats in, oslagbar min! :D

Annars idag har jag inte alls pluggat som jag skulle gjort, hade tankarna på annat om man säger så.
Så fördrev tiden med att kolla på I could never be youre woman och dricka Cappuccino :)

OCH NU kom det senaste Desperate housewives avsnittet hem, så det ska jag kolla på!



Here comes the sun, dod n' doo to
Here comes the sun, and I say
It's all right

Little darling
The smiles returning to the faces
Little darling
It seems like years since it's been here

(The Beatles - Here comes the sun) <--- oslagbar i alla lägen!






                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0