Fascination - Alphabeat

Fan vad glad man blir av den låten! Älskar den! :)

Har pluggat färdigt för ikväll. Har skrivit färdigt mitt tal och min hemuppgift, så nu är dom klara. Eller jag ska bara skriva stödord på A5 papper, får ju inte läsa direkt från pappret ^^ Men annars är allt klart!

Imorgon ska jag börja på fittetologin och skriva om mina etologiska studier på undelater - suger verkligen apröv!
Min lärare är sån att man måste verkligen skriva och förklara sig in i det minsta detalj.
Vad gör den? Varför gör den så? Vad beror det på? Har det något att göra med att den lever i fångenskap? Hur gör dom i det vilda? AND SO ON! Ni fattar - det suger..

Förutom att jag har pluggat lite idag så har jag haft ett kanongräl med Morsan och Farsan,vilket resulterade i att jag  lipade som en jävla bebis. Sprang ner i duschen, bästa stället att gråta på. Då syns inte ens tårar..
Men mycket handlade om Balder, så då kanske ni förstår varför jag lipa.
Men vi beslutade att imorgon ska jag och Farsan till banken och kolla in mina fonder, hade 40.000 först typ,men dom har ju sjunkt som fan nu pga den jävla lågkonjunkturen.
Men förhoppningsvis har dom höjts tillräckligt mycket så Farsan tycker det är nån idé att jag kan ta ut dom.
Isåfall ska jag fixa allt det vi bråkade om.
Så hoppas att det går i bra imorgon för min skull!

Från något till något helt annat.
Jag är kär i himlen! Är nog i bland det vackraste som finns, särskilt stjärnhimmlen!
Jag är så jävla fascinerad av det hela, alla stjärnor och sådär.
Fan, om en kille skulle vilja ha mig i säng skulle han bara behöva säga namnet på några stjärnor sen skulle jag falla pladask - haha!
Bara så ni vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0