Back on track!

Dear bloggish!
Sitter i Tenhult nu, i skolans datasal. Balder ligger uppe på rummet med ett märgben i min säng och myser med musik, bara så du vet ^^

Igår skjutsade Morsan hit mig och Balder till Tenhult, fast först gjorde vi ett stopp på Willys så jag kunde få handla lite mat,blev faktiskt mest rätt nyttig mat.. När jag sedan kom till Tenhult så fick jag packa upp all jävla skit jag hade med mig och sen gick jag och Becha ut med Balder. Sen så färgade hon mitt hår, haha hon har skills på att göra spikes ;)
Sen lät vi bara kvällen flyta på och efter mycket om och men somnade jag.. Jäkla säng, kan lika väl sova på en träplanka känns de som.

I morse vaknade jag rätt tidigt och gick upp och gjorde mig iordning, försökte väcka Becha flera gånger genom att vara extra högljud, ville inte käka frukost själv liksom^^
Men hon sov vidare - stönarN ;)
Så jag fick käka frukost själv och sen gick jag ner och lämnade Balder i hundstallet och han blev överlycklig över att se Hanke igen, hans bästis (:

Sen var det dags för skola iallafall .med 2 timmars historia. Och då dök JOSÉ upp och ingen blev gladare än jag kan jag lova er! :D Har verkligen saknat den mannen! Han umgås ju jämt med sin flickvän nu för tiden, plus att han har vart i Paraguay i 4 ½ veckor.. Men nu fick jag leka med honom igen! Och det var underbart, dock var han lite för brun för mig ;)Fast han drar ju dock till Filipinerna om 2 veckor och är där i typ 3 veckor..Men men..
Jag hade iallafall historia - franska revolutionen snackade vi om, hade typ redovisning eller vad man ska säga. Och jag var fan riktigt duktig! Kunde fan det där ^^
Sen vare lunch - raggmunk och fläsk, blööh. Åt lite men gick med Ida ut på promenad med våra hundar.
Efter lunchen hade vi religon och Niklas, vår lärare släppte en sån brakskit! HAHAHAHA! ;D
Sen på lärtiden gick jag upp till huset istället och drack cappuccino och läste på lite som sveriges historia, rå pluggade inte direkt ^^ Sen så hade min grupp Mikrobiologi med Kjell, sista gången med vår grupp och de kändesl lite tragiskt. Han är så dryg och rolig i bland faktiskt, eller jag är nog lite drygare. Ställer ju mer frågor som handlar om honom än sånna som handlar om ämnet, haha!

När skolan var slut så gick jag ut på en liten längre skogspromenad med Balder, men de blev mörkt så snabbt så kunde inte vara ute så länge, såg fan inte ett piss! :D
Sen så gjorde jag mat - vegetariska vårrullar och nudlar, yummie :)

Japp, de har väl vart min dag i helhet, inte så intressant direkt.. Men de är det som har hänt iallafall..

Snart ska jag ut med Balder igen, men då ska Becha följa med. Sen ska vi gå och spela biljard.
Jag ska vinna, jag måste vinna!

"Fan, går han ner på slicken!?" <---- hahaha!

Slänger upp lite bilder från daogen som gått med.

 Innan skewlan var jag cool..

 Pepp, njaa? Försökte så gått jag kunde..

 Jag & Balder mös innan skolan<3

 Josef (:

 Hahah, det är vi tre som delar rum :D


TJOTA-HEITI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0