Skärp er!

Nu ska jag spy lite galla över mycket och lite. .

  • Jag är trött på alla jävla par, som tydligen bara kan göra saker tillsammans. Som om de sitter fast.
    Hallå vakna upp! Man kan göra saker utan varandra hela tiden, vi vänner finns här och skulle bli överlyckliga om ni skulle höra av er och vill hitta på nått - tro mig! 
    Och det är nyttigt att komma ifrån varandra lite med för den delen..

  • Jag är irriterad på folk som säger en sak och sedan en helt annan. Dubbelmoral is not the shit.

  • Jag är trött på folk som tycks enbart ha en-vägs-kommunikation,(typ jag ringer bara om hon ringer mig). Jag vet själv med mig att jag är dålig på detta. Men jag är tyvärr inte rik och har inte råd att sitta och ringa massa mobilsamtal eller till diverse alla andra mobiloperatörer, och jag bor inte hemma mer än 2 dagar veckan vanligtvis,så jag kan inte använda hemtelefon och har inte tillgång till internet obegränsat. Så jag har svårt att höra av mig, det skyller jag på.
    Men vad är era ursäkter?
    Och för den delen så de personer jag inte ringer ofta är personer som enbart själva ringer när de vill festa eller inte har något annat uppbokat med andra roligare personer som duger bättre och jag anser då att de inte är "riktiga vänner" utan snarare "Hej vi kan enbart umgås om vi går ut på krogen tillsammans" eller "Mina andra riktiga planer blev ändrade så nu kom jag och tänka på dig, då kan vi leka". 
    Hallå vad hände med "Hej, kan jag komma över på en film och så kan vi handla lite godis?" eller "Är du sugen på att laga lite käk i kväll och mysa?"

  • Jag är extremt jävla trött på folk som betéer sig olika med olika personer! Varför är ni inte på samma sätt när ni är med mig som ni är med någon annan person? Vem är det ni inte trivs ihop med, vem är det ni inte kan vara er själv med?
    När man träffar tillexempel såna personer som man räknar som sina vänner på krogen och man är med olika umgänge båda två, så beteer den vännen sig så jävla drygt ibland, antingen mot mig eller mot sina andra vänner! Tror ni inte att man märker hur ni byter personligheter?
    Usch, blir så jävla förbannad på sånt!

  • Jag är extremt trött på folk som inte har eget tycke och tänke eller lite egen stil för den delen med. Alltså seriöst, hur många är det inte som köper vissa saker bara för att det är inne just nu eller för att det är märke men egentligen så ser det verkligen förjäävligt ut!? Tex, innan var det tabu att ha på sig såna stora pälsmössor om man nu inte hette Gerda och var 82 år. Men sen när alla modeikoner började använda det så skulle alla andra tjejer också köpa liknande mössor.Visst, modet går framåt och blablabla, men vissa saker ser veeeerkligen förjävligt ut!
    För fan, skärp er tjejer och killar med för den delen!

  • Jag är också rätt trött på folk som ringer för egen förtjänst och egentligen skiter i personen de ringer..

  • Jag är trött på folk som inte vågar stå upp för sig själva.
    Våga stå på er! Ingen kommer mörda er för att ni håller fast vid något?

  • Jag är jääkligt trött på folk som man ställer upp på gång efter gång medans de själva aldrig ställer upp för en själv..Det är verkligen så dålig stil av er!
    Allt man gör tas verkligen förgivet.. .

  • Jag är så jävla trött på folk som måste bli bekräftade hela tiden - allt ska handla om dom!


Jaa, tycker att de flesta ska tänka på detta. För detta gäller alla människor, alla har gjort något liknande som jag har skrivit om, både jag, du,din mamma, dina vänner och så vidare. Och jag tror knappast att det bara är jag som är trött på det.
Vissa borde ta åt sig mer än andra...

Idag är det Meatloaf som gäller , all day long!
Kungen!

Though its cold and lonely in the deep dark night
I can see paradise by the dashboard light



/ emma


Kommentarer
Postat av: Berra

haha svinbra fan! Jag blir peppad till att bli förbannad ungefär. Och verkligen att många man känner är på det här sättet!

2009-03-18 @ 15:11:48
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0