tillbaka till verkligheten!

Hej!

Nu kan jag finally blogga igen efter att mitt internet har vart dött i typ en vecka eller nått.
Fan det är ju sjukt vad "beroende" man är av det. Man får verkligen kli i fingrarna efter bara någon dag om man inte får sitta och uggla framför skärmen.
Men som sagt nu är det tillbaka igen, får se hur länge dock!
Jävla piss tele2. Ris till er!

Hmm.. Få se vad som har hänt sen jag skrev sist...

Jo, jag har jobbat på VIP. Inget på Hit & Dit eftersom dom håller på att göra om turerna där.
Så det är onödigt att jag lär mig en tur om jag inte får behålla den. Om jag ens får behålla jobbet där.
Dock vet jag inte riktigt om jag vill, det känns inte som "mitt calling", men jag vet inte.. Jobbigt läge är det iallafall.
Slutar iallafall på vip om 2 veckor, det ska båda bli skönt och tråkigt!
Kommer sakna mina arbetskamrater och många av gästerna, dock ska det bli skönt att slippa sysslorna och slippa vissa andra människor - Inga namn! :)
Men men nog pratat om detta!
Utöver jobbet och allt annat elände, så har jag vart ute med Jonna på krogen. Hade en riktig superkväll, med lagom med dricka och extremt roligt sällskap med våra killkompisar som vi träffa :)
Sen har jag börat umgås med min kompis Isabelle igen, det är sjukt vad hennes dotter Ellie har växt sen jag såg henne sist. Hon kan fan gå och har börjat prata lite. Gullunge! <3
Sen har jag även lekt med sara med :)

Och igår var jag och Jonna och kollade på New Moon!
Jag hade faktiskt inte så höga förväntningar av filmen, men fan vad bra den var!
Mycket spänning och kärlek, och det gillar jag verkligen.
Plus att pågarna i filmen är extremt snygga med som vi alla vet. Men vet dock inte vem jag är mest inne på, jag gillar både Jacob och Edward ;)
Hahah fy fan vad töntig jag är - riktig tjejvarning på mig!
Dock satt jag ju inte och grät under halva filmen som vissa andra små fjortisar gjorde, haha! Trodde jag skulle dö av skratt! :D
Sen efter filmen så åkte jag och Jonna hem till henne och umgicks lite med Liza och Kiwi, kollade på scrubs och käkade toast typ.

Förövrigt så i natten tills idag, 1:a december alltså så snöade.
Det kanske blir en vit jul trots allt!? :D

I veckan blir det annars jobb, julklappsshopping och besök hos Mormor och kanske lite festande också.
Men vi får se hur det blir.

Nu ska jag ut med dogsen!

Dagens låt : Billy Idol - Dead or Arival <----

/ emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0