Celebrate Rosé ,

Fan jag blir så förbannad alltså!

Jag har sett fram emot att få beställa, eller ja Mamma ska få beställa åt mig, en flaska Celebrate Rosé som jag tänkte ha på nyår.
Jag har hela tiden vetat att det är en beställningsvara, alltså att man får gå ner till sitt systembolag och be dom beställa hem den åt en.
Men nu när jag kollade så måste man bo i stockholmsområdet!
Vad fan är det för skit!?

Jag blir så förbannad rent ut sagt!
Och nu säger jag som sverker olofsson : "SKA DET  VA SÅ!?"

Alltså jag fattar att det kanske känns onödigt att köra en flaska hit och en flaska dit.
Men det finns alltid budchaffisar som skulle uppskatta en sån körning, tro mig.. Jag vet!

Blä, nu är jag tjurig!

Nu ska jag laga mat...

Over and out!


Jag tyckte den var så söt!
Rosa plyschbeklädd flaska med rosa bubbelvin, skulle verkligen passa perfekt på nyårsfesten.
Kostar bara 189:-.



p.s Bara en vecka kvar tills jag får träffa kajsa! :DDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0