Little Razorblade

Jobbet fick fint igår...

Men sen kom jag hem och la mig i sängen. Då vaknade alla tankar till liv.
Låg och grät halva natten, kunde inte ens käka upp mitt godis eller koncentrera mig på filmen jag satte på.
De gick inte ens att somna hur mycket jag än jag försökte.
Livet är så jävla kort och även jävligt orättvist...
Och denna jävla saknad jag känner, den är sjuk!
Hatar detta.

Idag är jag nästan lika sentimental, men ska åka och jobba strax, så då kommer jag väl komma och tänka på annat.
Lite stress gör nog susen :)

Förövrigt så är mitt tangentbord as äckligt.
Tänkt om "Rent hus tanterna" skulle se det, dom skulle ju dö av förfäran.

Dagens låt : Ett liv - Fredrik Ljung <--------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0