Koffeinhora

Japp. 3 muggar kaffe med mjölk senare...

Kunde verkligen inte somna igår, tog evigheter. Hatar att inte kunna somna.
Sömnlösa nätter är nått av de värsta jag vet.
Gick upp vid sju och duschade, tog på mig, kissade av Harry och sen åkte jag till banken och sen vidare till veterinären.
Harry var förvånansvärt snäll, han pep bara lite när han fick sprutan och sen var det bra med det.
Inget bitande i veterinären alltså.
Alla som såg han på kliniken tyckte han var sjukt söt och det var bara en som visste vad det var för ras.
Att det ska vara så svårt att veta?

Men men..
Snart ska jag åka och jobba och jag vill verkligen inte jobba idag!
Känner verkligen inte för det. Men de är bara idag och imorgon med, sen är jag ledig i minst 2 dagar! :D
Sjukt gött!

Dagens låt : The Freaks - Cortex <-----

Au revoir / emmaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0