Come on life, let's live a little!

Hellu!

Kom precis innanför dörren med dogsen, de började spöregna så vi sprang sista biten.
Och Harry klarade det galant, haha. Han var så söt när han sprang ^^
Min plutt!

Idag har jag mest myst med dogsen framför tv:n, gjort mig iordning för jobbet och sen lagat mat.
De fick bli couscous med grönsaker och chorizo, mumma på det :)

Jag har kommit på en sak.
Jag är så jävla slö. Jag måste fan bli mer målmedveten som jag var innan.
Så nu jäklar ska det bli ändring!

Har iallafall gjort en liten punktlista som jag ska försöka pricka av, sakta men säkert.

1. Skrota min bil och kirra en ny.

2. Fixa massa saker med banken, typ autogiro och sån där skit.
Blir lättare med räkningar och sådär då.

3. Bli en nyttigare människa! Jag ska börja träna mer och käka nyttigare.
Sluta snusa och dricka lite mer förnuftigt kanske ;)
(Detta kommer nog bli svårast att fixa, hah!)

4. Fixa fast jobb, kommer säkerligen bli svårt att få det där jag jobbar nu eftersom vi redan är en massa personal.
Jag är ju bara tillsvidare anställd, och de är ju inte så jäkla rockigt att behöva få veckoscheman. Man vill ju ha hyffsat bestämda tider, så när man vet när man är ledig och inte.
Så arbetsförmedligen here i come!

5. Flytta hemifrån med Harry. En egen liten två:a någonstans i Shitlake eller Jönköping hade vart underbart !

6. Resa utomlands med mina kompisar, antingen ner till Kajsa i Spanien, hade vart kul!
Eller bara åka iväg någon gång i vinter till nått varmt ställe :)

Hmm, sex-punkter får räcka sålänge :)
Ska verkligen försöka fixa dom nu! :D

Men men nu ska jag kolla på Hjälp.
Det är så sjukt jävla kul i vissa stunder ^^

Dagens låt : Balladen om konsekvenser - Lars Winnerbäck <-------
Älskar denna texten, kanon budskap!

/ emma


Kommentarer
Postat av: Ling Ling

Asså Emma, dricka mindre och sluta snusa är ja med på ;) Bli nyttigare med och åka iväg utomlands, ja hänger med, kan vara slutet på att sluta snusa o dricka mindre ;) Flytta till jkpg gör jag förhoppningsvis snart då jag har jobb på g där nere. Rätt bra att man skaffa Chiefen han ger mig mkt kontakter där nere för jobb höhö :P

2009-08-18 @ 21:07:24
URL: http://emmaaxell.blogg.se/
Postat av: emma

ååh, det låter kanon Linn! :D

Vad har du hittat för jobb då?

Skulle ju vara kanon om du kunde flytta ner hit! :D

2009-08-19 @ 16:37:29
URL: http://emmaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0